skuuulalala

HAHAHAH jag var på väg att skriva godmorgon! Shit huvudet mitt är helt off.
Har inte skrivigt sen i förrgår, men skolan tar verkligen på krafterna och även om schemat inte suttit igång så är det långa dagar.
Idag har vi lekt med 2orna för att lära känna varandra och sjungt för körledarna och massa mer.
Askul har det vart och jag trivs verkligen men iallafall musikerna i min klass!
Efter skolan drog Sofia, Sarita och jag ner på stan där vi träffade på Jojje, Elina och Matte och slöade bort lite tid innan Sofias föräldrar skjutsade hem oss.

Nu har jag kommit hem, tagit bort sminket och nagellacket (det måste göras om!) och väntar på att mina päron ska komma hem med Gyrosrulle :D

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0