Face down in the dirt

Godmorgon! Vaknade för 50 minuter sedan, skönt att kunna sova ordentligt, jag tror det är det lite dassiga vädret.
Det blir inte lika varmt och ljust i mitt rum, skööönt!

Käkade lunch till frukost, köttfärspaj namnam!
Sedan hörde jag att några vänner var påväg mot Power meet så jag tänkte att jag kunde dra ner och shoppa lite och sedan möta upp den, vart så grymt suger på lite nytt i garderoben!
Sen insåg jag att stan stänger 4 på Lördagar i Västerås, så jag stannar hemma under dan iallafall, får så hur det blir ikväll.
Nu har jag iallafall duschat, och dragit på mig ett par Frank Dandy trosor och min pyamas T-shirt, myspys!



Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0