My boys<3

Jaaaah nu är jag hemma! När jag skulle ta moppejävlent till Tuna efter regnet så faaan ville den inte starta (visade sig sedan att avgasröret hade täppts igen). Fick skjuts in av min snääääälla granne, mötte upp två kompisar på Ronnys.
Där Tom glömde sin väska hahaha! Men det löste sig sedan.

Slöt upp med en fjärde kompis och tog bussen till Vallby där en kompis farmor har en stuga vid Svartån med badbrygga.
När vi såg att mörka moln började segla in begav vi oss in till stan för att sedan dra hem.

Avslutade dagen hemma hos en av dem men Mariokart, haha skit kul, och jag blev faktiskt bättre mot slutet.

Anledningen till att jag inte skriver ut allas namn är för att bloggen är öppen för ALLA, hela internetvärlden och Tom vet om bloggen och läser ibland så det är lungt, dem andra får vara lite anonyma tills vidare :)

Fin dag fan, tack killar för en braaao dag♥




Kommentarer
Postat av: Elina

david har en stuga, haha han är nog inte så anonym heller längre ;)

2009-07-09 @ 23:23:07
URL: http://eliinaaliie.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha oh no busted! :D

2009-07-09 @ 23:50:58
URL: http://fridasmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0