Run with me, to the enemy

Godmorgon på er, som ni såg hade jag lite för mycket känslor i mig igår, men jag gick och la mig strax efter och sov bra.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe, sen ska jag renskriva text och ackord till både "Behind lock and key" och "The enemy".
Jag är helt full av ideér just nu, kanske skriver min fjärde låt idag? Jag älskar det här lilla stimmet jag är i just nu! Ackorden bara funkar ihop och texten bara rinner ur mig. Både "Erase and replace" och "Behind lock and key" är lite sorgliga och hjärtskärande, medans "The enemy" handlar mer om att man ber någon kämpa för det man har. Lite mer hoppfullt.
Här näst ska det bli en finare låt, alltså lyckligare haha får se hure går!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja renskriva, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0