Cat and mouse

Finns ingen riktig video till låten


Jaha nu sitter jag här, känns inte så mycket fast hur ska det kännas igentligen?
Jag tycker att jag borde känna av att lämna vänner och typ vanligheten och leva på ett annat sätt i en vecka.
Jag är nog mest rädd för att jag kommer sakna allt, visst ska det bli skönt att komma bort men jag vill vara med mina vänner, suga ut varje liten stund av lovet.
Ja iallafall så är det mesta klart nu, tror jag haha. Ska åka runt 12 så jag tror jag går upp runt 10 eller nått.

För nån timme sedan var jag ute med hunden, bara njut av kvällsolen trots att det var lite kyligt.
Ganska skönt att trycka i lite musik i öronen och bara fundera.
Över allt och inget.

Sov gott på er!

~frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0