Kladunk!

Hej på er nu är jag hemma igen!
Gårdagen var toppen, hade skittrevligt!
Värsta festivalkänslan hade man när man stig där i leran och lyssnade på musiken, sedan drog vi till Sigurds och lyssnade på musik någon timme till, sen käkade vi på Donken för att sedan kolla på Scrubs hemma hos Fredrik tills typ 4 då vi somnade.

Klara och jag gick upp runt halv 11 och krigade i regnet till stan med ett paraply, mina byxor var skitblöta haha sen var man ju allmänt snygg bakis och gammalt smink.

På stan blev det Donken igen sen bar det hemmåt.

På Torsdag drar jag till Mallorca så dem sista kommande dagarna blir det att packa och se till så allt är rent osv. när det regnar här i Sverige känns det sköööönt att veta att jag snart sitter i ett 30-40 graders land! Si si!

Snart ska jag pallra mig in i duschen och försöka få ihop något att käka!

Kom tillbaka vädret!

~frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0