sunday

Imorgon är det Måååndag! På Måndagar har jag bara "vanliga" lektioner såå tråkigt.
Tänk att jag tog Samhäll som andrahandsval jag hade aldrig pallat!
Okej vi har virrit schema och ingen elev har exakt samma schema men vi har massa roliga lektioner så det är så grymt värt.
Och lektionerna som det står varannan vecka på har jag inte denna vecka. Och ni ser mina Fredagar, slutar 11.40 hela terminen najsbajs liksom!
Sen kommer Tisdag, då är det bara Engelskan som är krig, sen massa olika sånglektioner! Sångblock (sång i grupp), ensamsång och Kör. Och Piano i grupp varannan vecka då.
Onsdagar kommer jag ha min grymma Ensamble (spela i grupp som ett band typ) asnicea människor i den! Fast den kommer ju bytas ut om några veckor efter Ensablekonserten.
Btw igår drog jag och Favaro och slöade bort kvällen men Johan, rätt så treeevligt faktiskt!
Tagga för Måndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0