diamonds are forever

Lördagmorgon och jag var uppe 7, haha helt sjukt men 9 ska jag vara hos frisören och färgaaaa, ingen aning hur haha!
i och med att hon färgar inför showen så har hon nog ganska mycket idéer.
aja jag litar på henne haha.
nu sitter jag och dricker té och ska snart fixa mig, hatar att fixa mig utan musik så det blir nog att stoppa in MP3n för att inte väcka pappa och lillebror haha.
men iiiih på Måndag gäller det, nu blev jag nervös!

Kanske sista dagen som redhead? :) :( :D :/



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-17 @ 08:18:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0