let us die young

Yayaya tänkte berätta lite vad som väntar, ni vet bloggen är ju lite för min egen skull också.
en öppen, ärlig, men inte för privat dagbok.
därför tänker jag nu berätta om en upplevelse som jag tror att jag kommer vilja spara, bara för att kunna se tillbaka.
Min frisör Marita ska ha en frisyrvisning som ska bli mer som en show, den görs både i Västerås och i Stockholm.
den i Västerås verkar vara en mindre medan den i Stockholm ska ha ett suprise nummer.
en av modellerna ska tydligen börja sjunga och då avsluta hela showen.
Marita ringde igår och frågade om jag ville sjunga, såklart jag ville!
jag har ingen aning hur stort detta blir men att sjunga på ett stort hotell i Stockholm är ju iallafall en upplevelse.
det kommer finnas DJ och Lördagen innan kommer jag och mamma färgas (mamma ska vara modell i Västerås).
sen på scen sker klippning och stylning, på Måndagen när visningen är kommer make up och sånt att fixas.
som tack för "besväret" får jag tydligen en del gratis produkter, inte för att jag lider..
jag ska börja framför frisörspegeln, när jag är klar drar dem av frisörskynket och jag börjar sjunga!
kan bli rätt coolt, men har som sagt ingen aning om hur stort det är, hur mycket folk som kommer osv.
kul skare bli ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0