du spelar för mitt lag

ehee hela jag luktar hö! Henna-färgen gjorde nämligen det haha!
ingen större skillnad blev det, fast å andra sidan har jag läst att det kan ha svårt att fästa på redan färgat hår och att man gärna ska återupprepa processen 1 gång i veckan så på Söndag kör jag en omgång på bara mitt hår igen!
det duger tills vidare!
idag har jag känt mig mer sjuk än innan, ingen förändring när det kommer till snorandet men jag är trött och slö! men jag laddar upp till festen och tältningen på Torsdag!
sen kände jag i och med håret att min karma var lite dålig, så jag har försökt göra en god gärning, ni kanske får veta, beror på om den uppskattas!
jaa ee seriööös!

Kommentarer
Postat av: Haakonanette

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-09-16 @ 16:41:21
URL: http://haakonanette.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0