!

hej! jag.. måste.. skriva..
(tillfällig ny design på bloggen, tryck F5 om du ser den gamla)

jag har vart i Stockholm idag heela dagen idag med mamma!
massor av roligt och det enda jag köpte till fullpris var en BH, när det gäller BHar har jag en storlek som aldrig finns + att jag är grymt kräsen men jag hittade en superduper fin i rätt storlek, perfekt (ironiskt då jag numera är singel höhö).
nog om Bhar, jag fick för mig att köpa löshår ni vet en gång i tiden var dessa små trådar av andra människors döda hudceller (för det är det hårstrån är!!!) en besatthet för mig.
men i alla fall jag köpte ett paket (en meter hår typ?) och satt över en timme och sydde och fixade.
mitt hår ska färgas och löshåret ska klippas och fixas hoppas jag lyckas få ihop det bra bara!
mm mästerfotografen där, men en jävla massa hår!
jag och martin insåg utropstecknets power nyss, jag är för trött för att inte garva år det!
!!!!! <--- detta tillägnade jag martin så ni vet... HAHAHAHAHAHA
förlåt hihi
godnatt

Kommentarer
Postat av: Jonasingeborg

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-08 @ 11:29:15
URL: http://jonasingeborg.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0