for the good times and the bad times that we'll have

kul att min överhår vart rödare än löshåret! haha fast det syns faktiskt inte nu när jag kollade idag, de e bra!
klockan är 10 i 7 och jag är fan sminkad, påklädd och klar!
blev min liiite (höhö) genomskinliga klänning från Monki och min kick ass snygga bustier/bh! jag vet inte, jag gillar den kombon!
och hatten är på! men jag hatar mina bleka men och jag bara har massa söndriga strumpbyxor, jag gillar när de är tunna men vafan de går ju sönder direkt! : ((( sadface!

idag har jag också med mig lås det mitt dumma fula skåp, karma? vad har jag gjort för feeeel som måste dras med äckelskåpet ett år till! men jag ska flirta med vaktis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0