gäst ikväll är Jesus, han har kickat heroin

vart kortis på stan med ögonkoll till körkortslämpet och lunch med moderskeppet, cool kvinna den där Marita träffar henne varje jävla dag men hur slutar aldrig förundra mig! har ni hört uttrycket "If You Think I'm A Bitch You Should Meet My Mom" ? stämmer, spendera en dag med henne och jag är en sockersöt liten barbie!
hihuhihu jag ville bara komma fram till att jag älskar min mamma för hon är coolast och bäst!♥
amen jaaa, efter lunchningen drog jag till Martin där Nathalie också var, vi fick för oss att gå till Hälla som ligger ca 3 km från Martin, där fikade vi Ikea, knallade omkring på Maxi, Hälla shopping och Rusta!
Vi e så sööötaa.
som ni ser har (hade) jag hatt på mig idag, farmors mor- eller farfars var den faktiskt, typ handgjord för hans huvud men aningen för liten för mig hahaha big head♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0