go redheads!

ååh jag var vaken först 5 i morse, sedan halvslumrade jag till 9 då jag gick upp!
förkylningar känns så sjukt jobbiga på morgnarna och mitt huvud vill typ sprängas?
igår var det i alla fall en riktigt trevlig dag, jag tänker inte ens gå in på tygpåsarna!
köpte hem i alla fall Henna-färg som är typ naturlig hårfärg, pulvriserade blad från Henna-busken som blandas med varmt vatten och lite honung. dock går ju färgen inte att avgöra innan och det går inte att färga över med vanlig hårfärg ehhh... free falling? och jag trodde jag tog den kopparröda, men tog tydligen den rödbruna kanske lika bra att inte starta med den intensivaste färgen ändå asså?
önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0