I'm bionic, hit you like a rocket

"du ser nästan sportig ut, tänk vad skenet kan bedra" mamma hade ju en bra inställning till att jag tänkte gå ut och gå, not!
albin försökte förklara Julpa-spåret haha nej då men jag vet inte vad jag ska kalla det en runda i alla fall!
trodde jag gick fel så jag gick tillbaka tillslut men det hade jag tydligen inte, det vart väl högst 3 km promenad om ens det hahahaha så jävla dålig! gör ett nytt försök imorgon!
men fin väg, jag vill inte gå på asfalts-vägen men bilar och shit men Julpa-spåret som jag döpt det till nu går förbi typ 2 gårdar sen är det skog eller typ en ridväg, najsbajs!

jag är så jävla lat, och hatar att röra på mig men vi äter otroligt bra mat hemma, och alltid grönsaker!
och sen älskar jag grönsaker, bönor och groddar överhuvudtaget! jag åt en paprika till frukost haha gott ju!
jo men jag vill komma fram till att det är förmodligen mina matvanor som gör att jag inte är överviktig hahahaha!
på bild ser vi sport-frida hon existerar mellan 1-3 gånger om året men försvinner lika fort som hon dyker upp.

haha kul jag är, not. ikväll blir det bio med Sofia och Martin och förhoppningsvis fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0