press play

chill dag, slutade 12 efter flummandet med mentors-grupperna!
Annette vår mentor (jaa hennes namn stavas så!) ropade upp oss och berättade vilken klass vi gick i så ettorna skulle veta till mig sa hon "Frida, sitter dääär hon bor på landet! och går i 2an" till och med min sångpedagog/mentor mobbar mig för vart jag bor! : ((((
aja jag mathilda, sofia, linnéa och chrippe drog till Kalle på spången och efter det bara ramlade det in trevligt folk!
köpte två Hennafärger (och 45års present till mor min hihihihihi! gammal tant♥) men idag köpte jag rätt färg!
så nu funderar jag på om jag ska orka kladda, fast bäst vore det ju om jag väntade tills på Söndag.. men jag hatar att jag måste dra bak luggen för att nyans-skillnaden inte ska synas! får seee helt enkelt!
söta barn på Kalles!♥



pojke tittade inte ens åt mitt håll, raderad ur någons liv.
kan inte bestämma mig för om det är en lättnad eller inte?
jag vet i alla fall att inte en känsla finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0