säg det igen

vart är maaammaaaa? : ((( hon är borta, bilen är hemma men hon är spårlöst!
yaya kom på nu att hunden också är borta så hon promenerar väl med den lilla (läs. stora) busen.
asså jag är en morgonmänniska, jag somnar först och vaknar först när jag sover med någon.
men jag gillar morgnarna, allt bli sakta ljusare och kroppen börjar fungera som vanligt!
på kvällen blir allt bara mörkt och tyst och man blir trött?
yaya nu ska jag hämta mitt te sen påbörja min morgon som jag alltid gör när jag ska iväg någonstans, bra musik att digga omkring med, plattången får vara mikrofon en liten stund, likaså borsten eller kammen haha Frida 13 år eller?
efter mitt fulande ska jag ner på stan, med Martin. Martin är rätt dum, för vi kan inte åka till Stockholm som vi tänkt men han är bäst ändå!
söta tjejor från en spelning, vi gillar bilden för att vi ser ut som vampyrer. mm vampyrer!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0