Classyclassy.bondbabetema-med-maskeradtwist-och-60/70talsinspiration

vart inget skrivet igår, åkte hemifrån halv 11 till stan och kom hem och var hemma i typ 2 tim sen drog jag iväg till martin och var hemma halv 2.

hittade i alla fall en hel del skoj på stan men icke på rean.
vet inte om jag ska köpa nyårsklänning eller om jag ska ha korsettöverdel och någon form av kjol över. svår de där.
köpte lite kul saken inför våran ES09-fest! Det är "Classyclassy.bondbabetema-med-maskeradtwist-och-60/70talsinspiration" ah så ni vet liksom. Jag tänkte vara någon form av "60-talsinspirerad-Bond/Lyx-hora" ni vet horigt men på ett lyxigt och fint sätt! så det inköptes en jättefin korsett och stayups! förövrigt vart det ett par byxor också, enda par byxor jag äger förutom jeansleggins, haha bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0