Day 01 – Introduce yourself

ni vet grundfaktan om mig antar jag så jag går en aning djupare.
jag bor i en röd villa med vita knutar ute på landet med mina föräldrar och min bror. vi har en katt och en hund.
jag har aldrig trivts på landet och drömmer om att komma långt härifrån.
jag studerar musik på Carlforsska och trivs rätt bra. jag gillar att gå i en stor skola där man kan vara lite anonym samtidigt som Estetet är en linje där de flesta känner varandra.
jag är singel och har ingen brådska att hitta någon men skulle nog kalla mig förhållande tjej, jag gillar när läget är "stabilt".
jag har alltid haft bra självförtroende och är rätt stark i mig själv.
och jag vill gärna pusha gränserna vilket är på gott och ont.
ah men typ, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0