Day 03 – Your parents

mamma är uppvuxen i Tillberga och pappa på Rönnby tror jag.
alltså Västeråsare båda två.
båda höll på med musik som yngre och gör det fortfarande.
de spelar i ett cover-band tillsammans och mamma har nyligen börjat repa med ett till band som skriver eget.
pappa har vunnit pris som bästa trummis i en tävling för lääänge sedan men spelar också bas och gitarr.
mamma sjunger främst men spelade piano när hon var yngre.
pappa sköter ljud och ljus på bandets spelningar och lägger mycket pengar och tid på tekniska saker.
jag är uppvuxen med villkorslös kärlek, musik och massor av humor.
jag kan inte tänka mig bättre föräldrar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Massor av kärlek till dig <3

2010-12-05 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0