Day 11 – Your siblings

jag har endast ett syskon och när jag var yngre ville jag ha en syster, ibland ville jag vara ensambarn och ibland ville jag ha massor av syskon men idag är jag otroligt nöjd.
jag kan dra nytta av att jag är tjej och äldst och han kan dra nytta av att han är kille och yngst.
hans namn är Albin och han går Hotell och Resturang. han är rätt nonchalant och lite uppkäftig men är väldigt omtänksam och är en riktig känslomänniska.
han har en jättesöt flickvän som heter Sofia och känner jag min bror rätt så är han en jätte gosig och pluttig pojkvän.
även om vi går varandra på nerverna så kan vi ha otroligt kul ihop och gaddar ofta ihop oss mot våra föräldrar.
det sötaste som finns är när han kommer in och säger "hej, vad gör du? jag har inget att göra..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0