Day 18 – Your favorite birthday

minns inte min ålder men året jag hade önskat mig en stereo och fick en, jag var typ lyckligast i världen! haha man kunde spela både band och CD i den assuuuum!
dock hoppas jag att min 18årsdag ska bli legendarisk!

gav mig ner på stan tidigt för att få tag i skorna jag ville ha från Monki men nej, de fanns inte i min storlek bajsbajsbajs.
tog en fika med mor och far sen kom Martin ner. bara för att jag var så inställd på skorna så måste jag hitta ett par skor nu! ska fortsätta kika imorgon och prova ett par snygga byxor jag hittade men inte orkade prova. jag är annars rätt anti jeans/byxor när det kommer till mig själv, tycker inte att något ser bra ut alls!
åkte förbi farmor en sväng på vägen hem också. eftermiddagskaffet dricks nu och vad kvällen har att bjuda på skiter jag i för jag orkar inte lyfta på arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0