happy new year

detta bli enda inlägget jag skriver idag.
jag tänkte nämligen fira nyår idag men hela kalaset, klänning, klackar, lösögonfransar och glitternaglar.
jag och vissa av mina vänner har haft lite delade meningar om nyår.
nyår, precis som alla hjärtans dag, Halloween osv. tycker jag är lite överskattat och kaotiskt MEN jag kan dock inte låta bli att tycka att det är lite fint.
att få en chans att verkligen sätta punkt för ett år och känna att man kan börja om på nytt.
man ska uppskatta sina vänner och sin familj varje dag såklart men helt ärligt, hur ofta gör vi det?
jag kan verkligen inte låta bli att tycka det är lite fint att det finns vissa tema-dagar om året där vi ska visa kärlek, tänka på de döda för det gör vi inte i den stressiga vardagen, det är ingen självklarhet.
så idag tänker jag se detta som en anledning att klä upp mig, känna mig snygg och glad.
jag tänker umgås med fina vänner och skrika in det nya året vid 12-slaget!
ah juste! Partydog hälsar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0