if I ain't got you baby

jag har studiedag och har nyss ätit frukost med världens finaste pojkvän. Att vara redo för en ny dag klockan 12 en Fredag tillhör inte vanligheterna!
Senare ska vi hem till mig, får se vad vi gör men det ser ut att bli chill, ska på Musik direkt Lör-sön sen.
Det är filmkväll för några i klassen ikväll men jag stannar nog hemma, vaknade och snörvlade så jag chillar nog idag och får ha kul imorgon istället hah!
Nu ser pojke uttråkad ut♥

Förövrigt insåg jag igår efter bion med Klara vilken tur jag har som har honom, okej det var inte första gången jag insåg det kanske men ibland bara slår det mig att alla inte hittar ett förhållande över huvudtaget men jag hittade min livskärlek(?) vid 14 års ålder. Mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0