working eight to five

fy fäään vad dålig jag är på att uppdatera.
Igår vart det mys med pojken hela kvällen efter musik direkt, alla som gick vidare var super bra! Dock trodde jag stenhårt på Joy Society! Äsch då!
Idag var det 8-5 Måndag trevlans... eller inte, men nu är den över!
snart ska jag käka, vidrigt hungrig!
annars då ska jag bara pusta ut efter en låååång dag!
voffen min är lite slö och nere idag så får väl släpa upp henne i sängen och kolla Futurama med mig!♥
Föresten är Futurama bäst, det är sådär om man sätt ett random avsnitt men ger man det en chans så!

Kommentarer
Postat av: Gjermundandrine

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 16:09:31
URL: http://gjermundandrine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0