goodbye my lover

kvällen har spenderats med fina människor, hos min fina vän pessimisten ♥
nu gör jag nudlar med massa Tabasco och Sambal oelek, stark mat är bäst!
fan har haft värsta pysseldagen, först satt jag ihop massa småkedjor från ett halsband så det vart en längre kedja och gjorde till Kent-halsbandet, sedan sydda jag in t-shirten och klippt ut mönster till et tygväska jag ska trycka på! Dutti kicka!
imorgon åker min kärlek, min bästa vän iväg för att jobba i 10 dagar.
riktigt surt men jag ska verkligen försöka spendera mycket tid med mina vänner!
kvällen avslutas som vanligt med Sex and the city, säsong 5 nu vafan!
mina pluttar, lillebror och stoneface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0