i bästa fall kan jag bidra med en känsla

Pontus klagar på värmen, personligen är det så himla chill när man kan sitta med högst en tjocktröja på kvällarna.
men när man vaknar i ett basturum och svetten börjar rinna två minuter efter duschen då är det faktiskt ganska jobbigt.
men nu är vi på den enda kalla platsen på typ 10 km avstånd, vårt lilla musikhus svinskönt!
Pontus har inte sovit på hela natten så han ligger och vilar haha söt!
imorgon ska han "lana" med sin kompis så hör av er mina vänner!

förresten på Lördag är det KENT!!!1ETT lyssnar på Berlin nu♥





Gammal bild på en blond Frida från våran avslutning show, då jag var bland de bästa, bland de få som kunde "hantera" ett instrument och sjunga samtidigt. Den som stack ut pga talang, på estet är man en i mängden.
Men å andra sidan, nu kan jag hantera en ackustisk gitarr (okej ta 10 ackord) och noter och intevaller en aning bättre. Jag antar att synas mindre och bli bättre betyder mer en att synas mest men inte utvecklas.

VET NI VAD JAG KOM PÅ NU!?
Jag ska ha "i bästa fall kan jag bidra med en känsla" på väggen!
har letat efter den perfekta texten från en Kent låt som inte är för depp eller kärleksfull och som jag kan stå för!
jag är ingen utmärkt gitarrist eller pianist, men io bästa fall kan mina låtar bidra med en känsla, nu har jag skrivit upp det här så jag kommer ihåg det! WIN!


Kommentarer
Postat av: Fanny

perfect!!!!

2010-07-13 @ 21:05:35
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0