lovelight

(observera! jag har börjat använda smeknamn haha så bara de som känner mig och personen fattar nog vem det är, mycket internskämt!)
bäääh har pappas bärbara dator nu eftersom min cpat upp sig. trött på landet och värmen här!
eftersom vi har massor av träd runt oss så blåser det knappt och det blir annu varmare här typ dying.
jag väntar på att min perfekta underbara pojke ska höra av sig, eller jag kanske borde höhöhö?
vi ska leka idag i alla fall, blivit mycket vänner efter att vi kom hem.
någon dag ska jag orka slänga ihop en chillkväll hos mig med mina små trollvänner och låta Pontus och Sneakyboy bygga sina efterlängtade pilbågar!
jag kom på nu att jag inte har rättstavning på vanliga Internet explorer så denna text skulle Lena döda mig för hihuhihu ska ladda ner google chrome!
har inte heller bilder, kul blogg, not!


Kommentarer
Postat av: sara .b.

okej, jag menade inte att vara elak mot dig eller så. men jag har haft det skitjobbigt jättelänge och jag tog verkligen illa upp.. aja. det är lugnt

2010-07-12 @ 17:09:37
URL: http://bruggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0