never ending story

orkade inte skriva när jag kom hem.
men i morse vaknade jag med min söta med trötta pojkvän.
jag och mamma åkte till Hälla, hon shoppade matta, lampa och massa kul till huset och jag fick äntligen min magnettavla!
sen typ 100 år på Lindex, Lindex på Hälla slår nästan alla affärer i hela centrum i Västerås!
Lindex i stan suger men på Hälla har de typ allt!
där blev det ringen/ringarna och broschen i inlägget under.
nuuu är jag hemma och har ätit rabarberpaj! hihuhihu
ringarna på bilden är köpta under den senaste månaden men inte synts i bloggen.



Kommentarer
Postat av: Patrik

döskalleringen var ascool! :D

2010-06-20 @ 23:45:56
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0