the day after

jag är ledsen att säga det, men alkohol gör livet roligare.
igår fick jag dricka öl och cider om jag lovade att sköta mig och det gjorde jag.
inga stora mängder absolut inte, men tillräckligt för att man ska våga prata, sjunga och umgås utan att känna sig som "den nyktra" som sitter bredvid och suckar åt folk.
finaste midsommaren på länge, nästa år ska det snapsas och grejer. ska väl vara på samma nivå som morsan var på igår HAHAHA nej då men helt ärligt, grannfester är jättemysigt men man kan inte låta bli att känna sig lite utanför när alla har en annan sinnesnivå än en själv. och som sagt jag var inte full, knappt lullig med det var najs!

idag är det inflyttnings party hos Ojje, inte så supersugen men måste ju kika på hennes första egna lägenhet!
och så är det skönt att bara vara lite social ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0