overclass family

nu installerar jag The sims 3 på pappas dator (min pallar inte trycket), pappa är typ beroende av att installera om sin dator så jag måste typ alltid installera allt igen haha.
men rätt skönt då den är bärbar och min är stationär, då kan jag sitta vart som helst!
jag har aldrig vart så mycket för att bygga hus men nu jävlar ska jag bygga ett master house!
där ska en snobbig kvinna bo med sin snobbiga/otrogna man (dock vet hon om det men hennes liv MÅSTE se perfekt ut på utsidan) vild dotter som skiter i pengar och utbildning och vill bli nått estetiskt, kanske konstnär av nått slag.
och en nördig liten grabb som vill bli forskare alltid blir utstött och är i skuggan av resten av familjen.
HAHA jag älskar när man gör historier!
men fan vad segt det ska installera! jag vill ju börja nu! lovar att ta bilder i programmet och visa!

Kommentarer
Postat av: Jensmichelle

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-02 @ 14:21:38
URL: http://jensmichelle.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0