sos

hemma efter en kort dag som kändes ganska lång faktiskt.
Fick sluta tidigare eftersom kören var inställd så jag flyttade min pianolektion så den blev tidigare.
Gick bra han sa massa bra saker om att jag har bra muskelminne (alltså lär mig det jag spelar istället för att läsa noterna) och att om jag skulle få in noterna i huvudet så skulle jag bli en jättebra pianist! Haha awesome!
men however, efter skolan drog jag ner ensam på stan, haha mobbad men jag älskar att gå på stan ensam!
träffade på pojken mig med sina två idioter till vänner, ihii♥ vi åt donken sen drog de och repade.
för mig blev det ett par leopardmönstrade cykelbyxor (hahaha vad fult det låter!) och en termosmugg, praktisk och estetisk!
haha kul tjej! nu ska jag bara ligga och dö och var glad att allt skolarbete denna vecka är färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0