Mathilda Jungklo aka Mutte

Idag, äntligen, blir Mutte 17! Vi firade henne med överraskningsmiddag på Al Forno och en flyttlåda med 11 chipspåsar (3,3 kilo chips). behöver jag tillägga att hon vanligtvis levet på chips? vi hade världens sötaste servitör som tände extra många ljus och bjöd på efterrätten och var allmänt gullig. kul när det märks att folk jobbar med rätt yrke!
sen drog vi till Gränden en stund, när de stängde blev de Donken, haha klassiker. sedan gav jag mig ut i kylan och typ avled i kylan för att "träffa" en väldigt fin person! :) haha det blev ju som det blev men lätt värt.
sedan fördrev jag och Favaro lite tid på Donken innan vi drog hem. Fin kväll med världens bästa människor! Grattis Mutte!♥

Kul att jag är vaken nu? aja hoppas på lussebullsbak idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0