you have to follow through

har skrivit klart Kultur och Idéhistorian och det vart strax över 700 ord, ett A4 med storlek 10 Times new roman.
jävla runk!
Hej då MVG :(( men jag valde ett stört svårt ämne och kunde verkligen inte skriva ett ord till! Aja lär få nöja mig med VG då.
Dessutom fick jag 2 poäng på Matte B-provet, Linnéa med, lika sämst är vi. inte heller speciellt kul faktiskt.


MEN jag hämtade ut min stickade tröja idag och jag eeeelsker den!♥ lyva med päls, väldigt praktiskt faktiskt!

Sist men INTE minst, världens finaste bästavän Martin Bohm tog idag sitt efterlängtade körkort! bäst är han! men det tror jag jag har poängterat ett antal gånger för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0