you wanna wear my kiss all over your lips

har inget att skriva, så jag tänkte skriva ner en söt kommentar som jag fick E-trapphuset i skolan igår av en kille som såg lunch-konserten i Onsdags.

Random Kille (vi går förbi varandra i trappen): Ey du sjunger FETT bra!
Jag (lite förvirrad vem fan det va som pratade med mig): Ehh... tack så mycket!
Random Kille: Du är professionell! Jag ska hitta en tjej som du...
AAAAAAAAAAAWWWWWWW!!! Dör man inte lite? Så himla kul när folk man inte känner tar sig tid och vågar säga sånt!
Sen förklarade jag händelsen för Sofia och fick responsen "va han snygg!?" asså...

nu ska jag sjunga nere i musikhuset hihuhihu!



Kommentarer
Postat av: mrs. nutini

haha, ja men det är klart att det var kul att han sa så men inte direkt förvånande att han sa så, så det man undrar är ju om han var snygg haha!

2010-11-17 @ 19:52:04
Postat av: fröken sjukbarn

åhåh.va han snygg!?!?! hahah. nej men haha va kult!

2010-11-17 @ 20:51:53
URL: http://flickanochfisken.devote.se/
Postat av: Paoii

Hahaha palla sofia! Fan va kul för dig iaf gumman <3

2010-11-18 @ 16:05:19
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0