but I know how I feel

det känns som det skulle kunna bli ett lååångt inlägg. Så jag gör ups and downs för idag.
↓ jag måste skriva klart min Svenskainsändare tills imorgon.
↓ samma med Etiken.
↓ min röst har vart torr och trött hela dagen.
Ljudtekniken ligger numera mellan 20 i 4 till 5 på Onsdagar, inte ok.
↓ Onsdagar kommer föralltid suga, bussen kommer till skolan 20 över 8, då börjar vi och jag kan inte ta en tidigare buss. Pianolektionen börjar samtidigt som sånglektionen slutar, matten börjar samma tid som pianolektionen slutar. typ stressdag?
↓ Jag har huvudvärk och vi skulle lära oss micka trummor på Ljudtekniken. Killarna springer omkring och tror de är mästare och skäller om man ens rör något. Sen ska man ju inte tala om vad ljudet av trummorna gjorde för mitt huvud!
↓ jag och världens finaste människa kommer inte riktigt överrens just nu.

Min sångpedagog frågade om jag ville sjunga på skolans Lunchkonsert och blir man tillfrågad om det ska man vara glad!
↑ Min pianolärare är bäst och hjälper mig tålmodigt när jag är handikappad och sämst.
↑ Pappa köpte fårskinnstofflor åt mig, haha mys♥
↑ Både etiken och svenskan är typ färdiga å det är bara slutklämmen som ska dit!
↑ Ska börja se om hela Futurama-serien, har sett ALLT med Futurama, filmer och alla avsnitt!♥ bästa serien NÅGONSIN!
ah där har ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0