hål i fasaden

hade en awesome kväll igår även fast den egentligen blev rätt seg men att få träffa Johanna som jag gick mellanstadiet med och Linnea som jag gick låg/mellanstadiet med och var min bästa vän lääänge var så himla roligt! älskade flickor♥
idag ska jag städa mitt rum, måste!
det står 4 coca-cola burkar på min fönsterkarm, gammal disk på databordet, massor av bananskal + flugor, smutstvätt osv. äckligt som fan!
ska vika lite grejor jag bara slängt in i garderoben också haha typiskt mig att inte orka och bara slänga allt i en hög och sedan skyffla in.
överväger också att börja plugga lite historia, i alla fall sitta och göra en stor tankekarta. tankekarta är det absolut bästa sättet för mig att lära mig! tillslut sitter kartan i huvudet så man ser den framför sig!
långt textinlägg, kul not! slänger in en bild peace bre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0