I don't care where it takes us

mina uppdateringar är så roliga, påhittiga och smarta, å så va de inte de! :ppPP
nej men seriöst det är kul att ändå runt 30 unika små krigare orkar bry sig om min sega vardag haha!
jag är beroende av bloggen ibland, jag är inte överdrivet öppen och framåt som person men det är kul att de som vill få en insider blick i mitt huvud kan få det!
okej helt ärligt nu ska jag bara lägga till att jag för tillfället är trött på singellivet men har bestämt mig att denna gång ska det få ta tid och det ska bli förjävligt fint! inte bara puttinuttigt och gulligt utan brutalt, jobbigt och ärligt som ett bra förhållande är. jag vill ju bara vara den som gör någon annan lycklig : ((( haha orka mig, dags för nyman att sova kanske? hihuhihu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0