you're alright

jag har alltid fått för mig att min kropp ska se helt hemsk ut i långklänning och har ALDRIG provat en innan.
igår provade jag, idag köpte jag, fieeen juu!♥
mmh fin min, jo tack jag vet hehehe! och fettigt och mysigt hår, blir duschen direkt!

förresten, började dagen med att bli riktigt sur! inte min ensak men jag vart otroligt förvånad över hur "folk" behandlar andra. Min vän Mathilda är en sådan person många tror de kan köra med. Allt handlade om en skoluppgift som jag tror de flesta vet att Mathilda skulle kunna göra så himla bra, men jag antar att det är hotet? Vissa människor ser bara sina egna problem och unnar sig bara sina egna framgångar. båda fötterna på jorden, tack! är det ett kill-symptom att ha behovet att trycka ner och vara bättre en tjejer? den enda killen jag känner som inte är så är bög.

Kommentarer
Postat av: mmm

jätte fint juuu :D

2010-10-05 @ 19:19:27
URL: http://mgraflund.blogg.se/
Postat av: favarou

supersnyggt vafan!

haha gillade det allra sista btw, och du har så rätt!

2010-10-05 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0