det är bara saker man ser

imorgon är det skolfoto! och jag har idrott innan bra planering MEN jag har typ 1-2(?) timmars hål. haha
aja nu ska jag kötta i en ordentlig in-packning i löshåret, sen ska jag och moderskeppet iväg på träning men är väl hemma runt kvart över 9 så får väl försöka packa grejor till imorgon innan.
jag får alltid panik eftersom idrott är första lektionen och jag åker till skolan ombytt så tänk om jag glömmer något!?!?!?!?
vågar man ha rött läppstift eller kommer blixten göra att det ser helt cp ut?
määäh jag dör

Kommentarer
Postat av: Paoii

Inge rött, om det rä grått kanske det ser ut som svart läppstift!! tkr du passar i hudfärgade, men jag är jus jälv sådan!;D

2010-09-09 @ 22:09:30
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0