en stilla bön om lugn igen

kom precis hem från min bästa vän, slutade med att jag halvslumrade framför Scrubs haha kul kompis han har not.
vi har vart otroligt sega och haft beslutångest på Ica Viksäng, frusit ihjäl på väg dit och tillbaka och kikat på Wedding crashers haha jag älskar freaktjejen!
har vart mycket senaste dagarna, både i hjärtat och i hjärnan, hela studiedagen gick åt att hjälpa till inför festen och när jag inte gjorde det så gick jag som vanligt och tänkte på allt jag inte fick glömma och såklart stressar jag upp mig och måste ha stenkoll på klockan.
men hade jag haft hemma kväll hade jag blivit rastlös, så detta va nog precis vad jag behövde!
ska kicka igång någonting att somna till nu och imorgon ska jag sova bort halva dagen och sedan skriva på historian!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0