flickan och kråkan

orka att jag lagt nästan 500 på typ smink och nagellack, men sånt behövs ju!
nu är jag ensam hemma ett tag så jag slängde ihop en kikärts och tonfiskröra med hjälp av turkisk yoghurt, sambala oelek, aromat och vitlök, vart ruuuuskigt gott!
historian är färdig och imorgon när alla andra har sitt IV-val ska jag göra engelskan, kulliv, eller inte!
första grejen till våran svenska-tidning har vi bestämt ska vara inne på Tisdag, och helgen är bokad så det får väl bli att börja med den också då.
ah juste etiken ska också vara färdig då, ååååh allt läggs på en enda stor hög, orkar.inte.skolan.
mhh deppigt inlägg, har i alla fall målat naglarna med de nya nagellacken, vart ett knallrött och ett överlack som mattar ner färgen, jeeetee fieent!♥
hahaha jag dör åt min min! men nu får det fan räcka med bilder på mig och min pappa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0