free bitch

idag känns det 100 gånger bättre, ni vet man blir ledsen över något sen tänker man "men hur mycket betydde det egentligen för mig?".
missförstå mig rätt, klart det betyder men det var faktiskt aldrig riktigt seriöst.
en rolig grej som gick lite för långt.
yaya snart har jag svenska eller hahaha aah halv 11, skogen suger : ((((
sen har jag NOLL koll på schemat, har verkligen inte lärt mig det än!
fast det ändrades ju senast igår så who can blame me liksom.
idag inviger jag min bustier! eller åter-inviger, jag fick den av mamma för 100 år sedan men den var lite stor sen provade jag sätta på en bit skinn som var liiite för liten för att täcka hela framsidan så då vart den lite mindre!
det är soligt ute, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0