to share or not to share

bloggen skapades som en öppen dagbok.
för att jag skulle kunna skriva ner tankar och känslor.
på senare tid har jag insett hur många som faktiskt har tillgång till rätt privata saker.
så jag kommer idag eller imorgon att sätta lösenord på bloggen.
är man intresserad kan man få lösenordet men då litar jag på att dom som får det inte sprider det vidare.
då kan jag genom besökarstatistiken se hur många som har tillgång till bloggen och jag se även om fler har fått lösenordet och då byter jag lösenordet direkt.
tillslut kommer det bli en helt öppen blogg igen men för tillfället vill jag ha stenkoll på vem som läser.

Kommentarer
Postat av: Paoii

du vet att jag vill ha ditt lösenord sen fridis :) och mig kan du lita på!!

2011-04-20 @ 20:42:56
URL: http://paoiibw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0