allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans och allt är som förut



kvällen/natten spenderades med sjukt bra musik,
en supermysig fest som tyvärr var tvungen att avslutas och sen sov jag bredvid en fisande Chrippe, såhääär mysigt. inte!! värt att påpeka att vi delade täcke dessutom vilket gjorde det ännu fräschare...

hamburgare innan vi kom till chrippe på nått random hamburge hak, jag fick fan ragg!

Killen i kassan: Vill du ha räkröra till? jag bjuder!
Jag: Ehh.. nej tack det är bra!
Killen: Ost då!?
Jag: haha nej det blir bra!
Killen: okej det är allt jag kan bjuda på...

tänkte spy över Linda Bengtzing i Melodifestivalen ikväll, laddar ner 3 filmer och lyssnar på den finaste rösten som sjunger låtar som är skrivna av dom finaste människorna.♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0