dear God, I hope I'm not stuck with this one.

hehe fastnade i Internet-shoppingen. ni vet hur man slutar leta sen hittar det perfekta? det gjorde jag idag.
för ett tag sen var jag helt inne på skinnbyxor men gav upp hoppet efter letat på Internet och i affärer men så satt jag och kollade runt på Internet och där var dom! REA dessutom, typ halva reapriset. (tur för mig att jag inte hittade dom när de kostade halva mitt studiebidrag haha) och for real, dom var perfekta! hoppas dom blir lika bra på min dumma kurviga rumpa som aldrig vill samarbeta med byxor!! :'''(((
och 2 fina bekväma BHar mehehehehe, men när vi skulle beställa fastnade morsan och sitter fortfarande, tantjeeevel! haha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0