förlorade skor och äckliga sår

Okej visst, jag tog en fel sko så har nu exakt likadana skor fast en är i mocka och en i skinn, bra men jag ska försöka få tag på han som hade festen. mina nya skor </3
Och visst, jag har ett stort varande skavsår och flera små i midjan efter korsettpinnarna i klänningen, måste hitta sårspriten!
Och visst, vi gjorde inte alls som vi tänkt utan improviserade liiiite hehe..
MEN, jag avslutade ett riktigt bra år med förmodligen de bästa nyåret hittills och jag kommer garva åt min skofail inom snar framtid, eller det gör jag redan!
i år fyller jag 18, jag blir myndig, "vuxen".
jag får ta körkort, gå på krogen, köpa folköl och tobak om jag vill. 2011 kommer förmodligen vara ett riktigt utvecklingsår!
fjäderflickan och jag!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0