hohner verdi ll

har pratat ett tag om att det vore stört coolt att kunna spela dragspel eftersom det är ett instrument som sakta dör ut.
pratat med min spelande mormor om det lite sådär och spanat på Internet men det är så jävla dyrt och jävligt och visste inte riktigt om det kändes värt att lägga flera tusen på något jag kanske inte ens pallade att spela.
MEN idag kom mormor med sitt gamla dragspel till mig, hon själv spelar på ett cpstort! detta är lite mindre och liiite ostämt och lite gnälligt men fy fan, det ska bli min bästa vän!!
så jävla fint ju!♥ ännu bättre att det vart mormors!

Kommentarer
Postat av: paul

hello,is for sale the hohner?

2011-03-29 @ 02:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0