turn it up

det har gått knappt 3 (?) veckor i skolan och jag ligger efter med lite småsaker, inga jättegrejor men ändå, många bäckar små. hörde mamma prata med pappa om det, hon verkade lite orolig. du vet att jag alltid löser det mamma, jag kanske försover mig eller får en IG-varning MEN i slutet är det alltid jag som är först på plats i bilen på väg till skolan och IG-varningen är snabbt ett avlägset minne, som förra året.
annars då, har haft en riktigt bra måndag trots allt. soldat fortfarande skadad men allt annat var faktiskt både roligt och enkelt.
skolarbetet skriker mig i örat men jag ignorerar och tittar på OC i min underbara säng i stället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0