easy come easy go

helt okej första skoldag, förutom att jag typ halvslumrade i två timmar inatt som enda sömn.
dock har tröttheten inte riktigt suttit in än.
annars har jag vart rätt kluven idag, ena stunden är allt bra andra blir jag arg igen. schizo typ.
svårt att svälja stoltheten och glömma.
och nu har väl ungefär 99% av er INGEN aning vad jag bittrar över och det är ingens fel förutom mitt. och det är inget jag vill dela med mig av till NÅGON men samtidigt önskar jag kunde skriva om klart och tydligt.
därför har jag skapat en till blogg, lösenordsskyddad och den går inte att söka på.
den är bara min lilla dagbok, nu är den tom men den ska fyllas med ilska, ånger, allvarliga anklagelser och hårda förmodligen orättvisa ord. om vänner, ex, bekanta och familjemedlemmar, mn var inte rädda, ingen förutom jag kommer läs hehe.
hoho cool jag är, jag vet. orkar inte livet nu. cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0